sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

"Girls just wanna have sun"



                                                           Moikka ihanat!

Ekaks täytyy sanoa, että oon ihan superonnellinen teistä kaikista yheksästä lukijasta<3 you made me smile:D En tiiä voiks näin vielä sanoa, mutta oon jo päivän aikana rakastunu bloggaamiseen, enkä tiiä miksen oo aikasemmin alottanu!

Tossa ekassa postauksessa kerroinkin jo vähän itestäni, mutta nyt ajattelin valottaa mun elämää vähän enemmän kuvien kautta. Eli luvassa olis " things abot me" -postaus.


Näistä kuvista käykin varmaan ilmi miun kaks rakkautta: musiikki ja tanssi.:D Oon harrastanu viulunsoittoa kakkosluokalta asti eli kohta yheksän vuotta! Huh, kun on pitkä aika:D Lisäks rakastan kuunnella kaikenlaista musiikkia ja mun lempparit vaihtuu aika usein. Tällä hetkellä soittolistalla kuuluu Justin Timberlake ja Maroon 5. Sillonkun koko maailma vaan ärsyttää niin on ihana vaan olla ja kuunnella. Oon huomannu, että varsinkin kun oon  surullinen niin rupeen kuuntelemaan lyricsejä tosi tarkasti ja miettimään niitten merkityksiä Kannattaa kokeilla suosittelen, sillä itelläni ainakin olo yleensä helpottaa!
Sitten tuo tanssi. Sitä oon harrastanu päälle kolme vuotta. Se on ollu sellanen kakkosharrastus, ja ois ihanaa osata tanssia paremmin mutta kun aika ei riitä kaikkeen..:/ Mutta vapaalla tulee kaverien kanssa ihan muuten vaan hilluttua ja bailattua. Tunneilla käyn kuiteski vaan kerran viikossa.
Sitten tietenkin matkustelu. Rakastan käymistä uusissa maissa ja tutustumista uusiin kulttureihin. Oon halunnu lähteä vaihtoon seiskaluokalta asti ja oon niiiin onnellinen, kun se vihdoin toteutuu! Oon ikäisekseni matkustellu varmaan aika paljon, mutten koskaan yksin. Mun lempparimaita tällä hetkellä on Latvia ja Ranska (niistä, joissa oon käyny) Toi Latvia saattaa kuulostaa vähän oudolta, mutta mä jotenkin rakastuin siihen tosi paljon. Ystäväliset ihmiset, hiekkarannat ja pikkuputiikit oli vaan niin sympaattisia.
 Ranska taas vaan oli niin glamour-paikka, että... En voi ymmärtää, että kaikki pikkulapset on puettu johonkin pradaan ja guccin- vaatteisiin. Kaikilla tytöillä oli tosi siistit ja sievät vaatteet ja he kulkivat kiltisti lastenhoitajiensa tai vanhempiensa vieressä. Vähän erilaista Suomen toppahaalareihin ja kurahousuihin verrattuna...:D  Myös Pariisin söpöt kahvilat ja puistot hurmasi minut täysin. Ja tottakai Eiffel-torni! Voisin joskus tehä kuvapostauksen miun Ranskan matkasta! <3

                      

                          Large

                          dance on the music

                      546141_4101487235228_633898970_n_large                 

                        Large

                           

                            

                           Follow t h a t s m y l i t t l e f a c t ♥ for more quotes and fun facts! Check out our Facebook page h e r e.'

                          Follow t h a t s m y l i t t l e f a c t ♥ for more quotes and fun facts! Check out our Facebook page h e r e!

                           Follow t h a t s m y l i t t l e f a c t ♥ for more quotes and fun facts!

                           Follow t h a t s m y l i t t l e f a c t ♥ for more quotes and fun facts! Feel free to check out our Facebook page h e r e and our Instagram h e r e!

                           Follow t h a t s m y l i t t l e f a c t ♥ for more quotes and fun facts! Check out our Facebook page h e r e.

                           Tru Dat.
                          hate my life | via Tumblr


                          

                          Follow t h a t s m y l i t t l e f a c t ♥ for more quotes and fun facts!






Saatte vielä kuvan mun suurimmasta näyttelijäjulkkisrakkaudesta <3 <3

                        30seconds
kuvat: Weheartit.com ja Googlen kuvahaku


                       Ja ihanan Justin Timberlaken "What Goes Around...Comes Around" 
                                                                 Enjoy!

                             


                         
                                                         Peace out <3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Cheer me up with your comments <3