torstai 12. syyskuuta 2013

Onnellisuus


Aina kun mua rupee arsyttamaan taalla joku asia tai on muuten vaan kurja olo yritan miettii jotain positiivisia asioita mun elamassa, ja niitahan loytyy. Joten saatte nyt kuulla 25 pienta mutta tarkeeta asiaa/tapahtumaa mitka on tehny mut kuluneella viikolla onnelliseks..
  1. Oon sopeutunu ntten aika hyvin kouluun. Sinne meno ei tunnu enaa kamalalta, aineet on helpompia kun kieli sujuu paremmin ja kevereitakin oon saanu enemman.
  2. Olin sunnuntaina yhessa tapahtumassa, missa tapasin paljon kavereita, pelasin lazer tagia ekaa kertaa(olin ihan surkee) ja oli huippuhauskaa.
  3. Monet ihmiset siella oli samasta koulusta ja tuli moikkailemaan ja esittelemaan ittensa ja kysy et tuunko ens viikollakin
  4. Mun anatomian opettaja sano tanaan ettei mulla oo mitaan vaikeuksia kirjottaa englanniks
  5. Tapasin toisen vaihto-oppilaan Saksasta joka tuli tanne viime viikolla ja se oli tosi mukava, varmaan tavataan kohta uuestaan. :)
  6. Kun kerroin jotain randomia kotona(en enaa muista mita), dad sano etta muistutan paljon sita ja etta oon selvasti sen tytar!!
  7. Mom sano samaa kun tein jotain!!
  8. Mun area repin tytar sano, etta oisimpa niitten vaihtari kun oon niin kiva
  9. Monet ihmiset kehuu mun enkkua :DD
  10. Sunnuntaina kirkon highschool-ryhmassa tunsin oloni tosi kotosaks ja tuntu etta olin vihdoinki oma supersosiaalinen itteni :)
  11. Ajattelen enkuks 80 % ajasta :o
  12. Mun sisko sanoo koko aika et rakastaa mua ja mun veli hyppii mun paalla koko ajan ja haluu leikkii( = tarkottaa samaa? xDD)
  13. Me ollaan perheen kanssa riidelty ja sovittu ja nyt tuntuu, etta ollaan viela enemman perhe, kun ollaan selvitty riidoista.
  14. Mom esittelee mut muille tyttarenaan <3
  15. Oon tutustunu paremmin joukkuelaisiin ja Courtneyn kanssa harjotellaan tassa joku paiva rutiineja
  16. Kokeista oon lahinna saanu A:ta, eli hyvin on menny :)
  17. Olin viikonloppuna kipeena, joten lauantaina vaan katottiin dadin kaa doctor who:ta (meian yhteinen sarja) ja syotiin pastaa. Illemmalla mentiin Dairy queenista ostamaan jaateloa, mika helpotti kurkkukipua :) Oli vaan niin lepposa ja mukava paiva!
  18. Keskustelut dadin ja momin kanssa! Pystyn juttelemaan mista vaan ja ne aina auttaa :)
  19. Eilen oli hetki jollon dad, mom ja mina istuttiin keittionpoydan aaressa. Dad selas puhelimesta jotain ja nauratti meita ja mom letitti mun hiuksia. Tuli jotenki vaan sellanen tosi kotosa olo
  20. Aamusin dad laittaa mulle aina kahvin keittimeen valmiiks et mun pitaa vaan painaa nappia. Sit siina on sellanen viesti keittimmen paalla :)
  21. Meian koira Phoebe ja kissa Salem on ihan hupsuja, mut ne on ilmeisesti rakastunu muhun :D Salem aina hyppaa mun syliin ja Phobe on iha innoissaan kun tuun kotiin.
  22. Tykkaan mun kirkosta niin paljon ja tuntuu ihanalta olla osa kaikkia juttuja mita tehaan. Meilla on kohta joku leirikin tulossa :)
  23. Paasen vahtimaan lapsia joka viikko! Oon joka kerta ihan yhta onessani. Tulee vaan aina niin special olo kun joku vauvoista haluu nimenomaan miun syliin :)
  24. Mun kaverit haluu hengata mun kanssa sen takia et ne tykkaa musta, ei sen takia et oon uus ja tarviin apua.
  25. Ma asun Amerikassa!! Taa on paikka jossa oon aina halunnu asua! Joten aion nyt nauttia joka hetkesta taysilla. Tuntuu mahtavalta, et kun lahden taas Suomeen mulla on koti mihin palta kun taas tulen takasin <3

4 kommenttia:

  1. Voi ihana Laura! Oon onnellinen siun puolestas <3 Pakko myöntää et välillä kaipaisin siun äänekästä seuraa.... Mut hei jatka samaa rataa pupu!!

    VastaaPoista
  2. Öö lisäisin kohan 26, joka on tärkein: Mua odottaa kotona maailman ihanin Olga??? But don't worry, I forgive you...

    Ja hei kirjottele facessa aina ku voit pliis <3

    VastaaPoista

Cheer me up with your comments <3