maanantai 17. helmikuuta 2014

Valentine's day

Ystävänpäivä, eli Valentine's day alko aika kylmissä merkeissä. Täällä oli edellisenä päiivänä satanu lunta ja tuulikin ihan mukavasti. Stuin ovesta ulos ja olin heti, että ei kiitos, mieluummin jäisin kotiin.. Kävelin skeuitenkin sen viitisenkymmentä metriä Glorian talolle ja sitten yhessä käveltiin bussille. Oltiin vähän myöhässä niin ei tarviinu ulkona ootella bussin tuloa vaan se oli siellä jo ennen meitä.
Kouluun siitä sitten selviydyttiin ja suunnattiin cafeteriaan aamupalalle. Tuona päivänä tais olla paahtoleipää ja munakas. Mä olin syöny kotona joten annoin mun aamupalan Glorialle. 7.20 kello soi, mikä oli merkkinä aamupalan loppumisesta. Käveltiin Glorian kanssa kylppäriin, mikä on matkalla meiän loksulle ja ehostettiin itteämme vähän inhimillisemmiks. Tämän jälkeen mentiin loksuille ja otettiin aamupäivän tuntien kirjat. Mulla ekanan lukkarissa on anatomiaa, jonka luokka on toisessa päässä koulua, joten joka aamu saavun luokkaan ihan viimetinkaan.

Tehtiin esitelmiä sydänsairauksista ja mulla ja Hannahilla on aiheena congenital heart disease & congestive heart failure. Mulla oli kuitenki rästissä matikan läksyt joten enemmänkin tein tänään niitä. Sit minä ja Ariel napattiin kuva stetoskooppien kanssa, kun näytettiin niin cooleilta, "tulevaisuuden lääkärit". Tokalla tunnilla on study hall, mut mä luen tällä tunnila Usan historiaa. Jos haluun valmistua tää on välttämätöntä.Mun ope on mun uinticoach, joten tällä tunilla ei hirveesti lepsuilla. Pukukoodistakin tulee mulle aina valitamista jos on vähänki vääränlaiset vaatteet päällä. Viikoittain rehtori tekee tarkistuksen luokkiin pukukoodista. Jos on väärä niin siitä napsahtaa heti soitto kotiin ja vaatteiden vaihto.. Jos koko luokka on ok saadaan ilmasia keksejä tai donitseja. Mun luokka ei oo kertaakaan saanu viel..

Kolmas tunti, ah niin ihana matikka! No ei tää nyt niin vaikeeta oo en vaan nyt tykkää tästä aiheesta yhtää..Neljäs tunti on mun lemppari, elikkäs englantia. Ope on niin kultanen ja ihana! Luetaan tällä hetkellä Jane Eyrea ja tehään seniorprojectia, joka on senior scrapbook! Oon niin innoissani tosta scrapbookista!! :D 
Toi quote on enkun tunnin "bellringerista" Aika monella tunnilla on bellringer,eli ope laittaa jonku kysymyksen taululle ja sit siihen vastataan ja ne arvostellaan. Täl kertaa piti kertoa mitä toi quote tarkottaa omasta mielestä. Jokanen voi ite miettiä mitä toi tarkottaa.
No one can tell what goes on in between the person you were and the person you become. No one can chart that blue and lonely section of hell. There are no maps of the change. You just come out the other side. 
Or you don't.
Matikan tunnilla meillä oli earthquake drill, eli meiän piti mennä pöytien alle piiloon harjotuksena mahollisen maanjäristyksen takia. Näit drilljuttuja on aika tiuhaan suunnilleen parikolme kertaa kuukaudessa. Lounas oli täl kertaa nugetteja, sämpylä, banaani, porkkanoita ja sit ostin gatoraden. Oon pikkuhiljaa alkanu kyllästyä tähän ruokaan täällä ja ei enää hirveesti innosta tää iän ikunen  roskaruoka. Tosin tänään ruoka oli poikkeuksellisen terveellistä. Minä, Gloria ja Savannah napsastiin nopeesti selfie ennen lounasta. Tänään istuttiin kolmistaan meiän pöydässä,koska kaikki muut oli jossain kouluretkellä.

Espanjan tunnilla olin taiteellisela päällä. Ainakun viitatataan ja vastataan saadaan participation points, jotka sit laitetaan tohon kuoreen. Läksynä oli ollu piirtää kuva jokasesta uudesta sanastosanasta joka meillä oli ollu ja panosti oikeen kunnolla tällä kertaa :D
Koska oli Valentine's day niin meillä oli jotain erikoistoimintaa koulussa. Spanish clubin kaa koristeltiin ja syötiin cupcakeseja ja keksejä ja sit askarreltiin kortteja. Glorialta sai kaks sydäntä johon oli taakse kirjotettu viestejä.
Kello 2.40 pm loppu koulu ja mun bussi tuli siinä 2.50pm. Normisti oon kotona siinä 3.15pm. Tänään kuitenki pistäydyin Glorialla ja söin cupcakeseja, joita sen äiti oli tehny. Sit menin kotiin ja valmistauduin illan peliin. Libbey tuli hakemaan mua kuuen aikaa ja mentiin Central Highschooliin peliä varten. Oli oikeen hauskaa, vaikka hävittiinki nyyh ;(. Lexi oli tehny kaikille sellasia pretzelsuklaasysteemisä, jotka oli ihan älyn hyviä! Mäoon siis front noissa stunteissa en lentäjä :D
Pelin jälkeen mun coach anto mulle kyydin mut elokuvateatteriin, jossa näin mun kavereita, koska oli Meredithin synttärit. Katotiin that awkward moment, joka oli ihan ok elokuva :) Meredithille tuli yllätyksenä et olin siel ja se alko pomppii ja kirkuu kun näki mut ja sit se ryntäs halaa mua :) Meinasin melkeen nukahtaa elokuvan aikana, en siks et se oli huno, vaan koska oli ollu niin pitkä päivä. Leffan jalkeen e kuiteskaa ollu enää yhtää väsyny, Jessica vei mut kotiin ja söin grilledcheesesandwichin ja vaan istuin alakerrassa kun olin ihan hereillä. Tää on joskus ärsyttävää, siis kun valvon sen "enpystypitämäänsilmiäauki"-vaiheen ohi, voisin valvoa vaikka kuinka pitkään :D    Mut tosiaan kello näyttii melkeen yhtä kun suunnistin yläkertaan. Nukkumaan menin siinä 1.30 aikaan. Ja seuraavana päivänä piti herätä aikaseen kun oli toinen peli :/
Tässä oli mun Valentine's day! Aika täydellinen päivä, täynnä hauskoja hetkiä, naurua ja ihania ihmisiä! <3 En vaihtais näitä ihmisiä mihinkään, you mean the world to me! <3
-Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Cheer me up with your comments <3