keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Auringonpaistetta risukasaan



Oon ollu ihan kuollu näitten viimesten koulupäivien aikana, kun miljoona asiaa tehtävänä ja aika ei tunnu millään riittävän.. No en varmaan oo ainut :D Oma vika kun otin niin paljon kaikkee vikaan jaksoon..




Tänäänki oli vaan fuck this shit-päivä,eikä mikään oikeen onnistunu.
Vaan päivä parani huomattavasti kun Oona laitto viestiä, että se oli soittanu YFU:lle ja ne kerto sille sen ALUEEN! siis Usa on jaettu viiteen districtiin eli alueeseen, joka käsittää osan osavaltioista. Sain tän viestin matikan tunnilla ja olin ihan täpinöissäni enkä pystyny keskittymään mihinkään. Lähin sit kesken tunnin soittaan YFU:lle ja sieltä sanottiin etää luultavimmin suuntaan Founders Districtiin eli SUURTEN  JÄRVIEN  ALUEELLE! Jos nyt oikeesti pääsen tonne niin oon enemmän ku tyytyväinen!
Toi alue ilmeisesti käsittää ainakin Michiganin ja Indianan!! Nää ei oo vielä varmoja sijoitustietoja, joten perhetietoja pitää viel oottaa.. Mut oon tästäkin joo superonnellinen! <3








1004316_large


jee oon paljon pirteempi ja sain lisäenergiaa opiskeluuun!Jaksakaa tekin kaikki vielä muutama päivä. 17 päivää kesälomaan <3
Pink: Just give me a reason



2 kommenttia:

  1. Noissa matikan tunneissa on oikeesti sitä jotain, sain ite tietää matikan tunnilla, että mulle on löytynyt perhe! :-D Mutta hymyt sulle! :)

    Ja sun kommenttiin vastaus: Oon tykänny tosta Wonderstruckista paljon! Kannattaa mennä nuuhkimaan ja kaveri sanoi, että suihkauttaa sitä käteen ja haistaa uudelleen vähän ajan päästä. Kuulemma se tuoksu voi vaihdella eri ihoilla. Ite en tiennyt tota ennen, aina oppii jotain uutta! :-D

    janinastyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt pitää vahdata kännykästä sähköpostii joka matikan tunti, jos vaik ne perhetiedot joskus tulis :D
      pitääpä mennä tutkimaan sitä wonderstruckia, luultavasti mie kuitenkin sen ostan :D

      Poista

Cheer me up with your comments <3