sunnuntai 11. elokuuta 2013

perfect day

Eilinen päivä oli kyllä niin täynnä tekemistä ja uutta kun olla ja voi! En kyllä valita yhtään, oli nimittäin tähän asti paras päivä :)
Aamu alkoi aamupalalla läheisessä pannukakkupaikassa( ihop). En oo koskaan syöny niin hyviä pannukakkuja kun eilen! Ne oli sellasia "muumipannukakkuja" eli pyöreitä joita kasattiin pinoiks. Lisäks tuli pekonia, sellasta perunajuttua ja munakokkelia. Nami!

Aamupalan jälkeen mentiin ostelemaan kouluvaatteita ja vihdoinki mulla on kaikki mitä tartteen koulua varten! Kahet housut (siniset ja ruskeet), neljä paitaa (yks sininen pitkä hihanen ja kolme lyhythihasta, punanen, valkonen ja sininen), kolme villatakkia (harmaa, valkonen, musta) ja mustat converset :)
Apua koulu alkaa keskiviikkona ja huoenna on tapaaminen coachin kanssa :O Päivät vaa vilisee ohitse..
Jared(3 v) on ihana kun se luuli et mä puhun äidinkieleks espanjaa <3

siskoni on malli  ja oikea linssilude <3


Sit mentiin kauppaan nimelta build-a-bear, missä voi rakentaa oman nallen. Oi se oli kun miusta ois tullu taas pikkulapsi! Olin ihan innoissani siellä ja sain oman nallen jonka nimeks tuli Katie <3

Ensin siis piti valita tyhjä nalle, joka täytettiin ja sit sille piti laittaa viel sydän jota hierotiin käsiin jotta siitä tulis lämmin. Seuraavaks valitiin tuoksu (otin hattaran) pestiin nalle, sen sai pukee jos halus ja sit täytettiin birth certificate. Eli adoptoitiin se. Kaikki ihmiset oli vaan niin ihania mulle ja oliihan innoissaan kun kuuli et oon vaihtari :D




at the mall :)

 Tulevat viulistit <3 Oltiin kauppakeskuksessa ja siel sai koittaa soittimia, nää kaks oli ihan luonnonlahjakkuuksia! <3

Karuselli keskellä ostoskeskusta <3
 Seuraavaks suunnattiin downtowniin, jossa vähän kierreltiin paikkoja ja kuvailtiin.
schoolbus!!




YMCA, kaikki jenkit tietää sen laulun ja liikkeet siihen :D





 Miun eka baseball-peli!! Jei! En ihan ymmärtäny kaikkia sääntöjä, mut ei se haittaa. Evansville Otters voitti molemmat pelit, hyvä me! :)


 Ilta huipentu ilotulituksiin stadionilla, se oli kyl hienoin ja mahtavin ilotulitus jonka oon ikinä nähny!! :) Yritin laittaa videon mut ei oikeen toiminu.. :/

Tää oli kaikin puolin täydellinen päivä <3 Illalla mua ei kyl yhtään väsyttäni mom ja dad sano et se on koska join liikaa mountain dewiä xD  Juteltiin sit momin ja dadin kaa joku puoltoista untii kaikesta mahollisesta ja voi kun tykkään niistä vaan enemmän ja enemmän koko ajan! <3 <3

Mun enkkua paranee hetki hetkeltä ja nyt se tuntuu jo tosi luontevalta. Väillä huomaan et ku lasken jotai nii altona one, two, three.. ja aattelen enkuks ihan huomaamatta :O
♥:lla Laura

6 kommenttia:

  1. Toi Evansville vaikuttaa tosi kivalta paikalta :)
    Onnea vaihtovuodelle!!!! :)

    VastaaPoista
  2. Toi paikka näyttää ihan silti et voisit vaikka viihtyäkki siel vuoden ja perhe kans! :):) hah voikko muute laittaa siitä nalletsa kuvan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vois olla onnellisempi e pääsin just tänne! Olin just silleenet en haluu lähtee pois xD Joo voin laittaa :D

      Poista
  3. Voi rakas kun olen onnellinen puolestasi <3

    VastaaPoista

Cheer me up with your comments <3