perjantai 30. elokuuta 2013

Try everything once!

 Viime perjantaina meillä oli eka footballgame jossa oli cheerleadereita mukana, tosin ite en cheerannu kun en oo oppinu tarpeeks cheerejä. Olin sitten muutaman muun cheerleaderin kanssa töissä ruokakojulla ja se oli ihan hullua!! Juostiin vaan ympäriinsä kun kaikki huuteli meille tilauksia, mut hauskaa ainakin oli :D

Siiten lauantaina vuorossa oli joukkueen car wash joka oli myös aikamoista sähläystä :D Hilluttiin autotien keskellä sellasella kaistaleella jaa huudettiin CAR WASH CAR WASH eli yritettiin saada ihmisiä ostamaan autopesua.  Sit yhessä vaiheessa yks mies vaan pysähty ja ojens 200 dollaria meille! OLi ehkä randomeinta ikinä.. car wash makso siis 5 dollaria :) Tli kyl naurettua ihan tarpeeks tuolla ja tutustuin joukkuelaisiin paremmin!

Sunnuntaina suunnattiin meidän kirkkoon ja uskaltauduin menemääm mun ikästen ryhmään uusien tuttavuuksien toivossa. Noh olihan se ihan kivaa ja erilaista mut en vaan jotenki viihtyny siellä oikeestaan. Päätin kuitenkin antaa sille vielä toisen mahollisuuden, joten sunnuntaina uuestaan :) 





Illalla siellä oli sellanen baby dedication eli vähän kuin kastejuhla. Syötiin ihan sikahyviä cupcakeseja ja vietettiin iltaa hyvässä seurassa. Mom on aktivistina kirkossa joten me vähän osallistutaam kaikkiin kirkon tapahtumiin :) Tää ei haittaa mua ollenkaan kun tykkään meiän kirkosta niin paljon. Siellä tutustuin myös tyttöön nimeltä Shirah ja tykkään hänestä tosi paljon! Kun oltiin koristeltu sali niin lähdettiin seikkailemaan ympäri kirkkoa, joka oli ihan valtava!! Saavuttiin middle school-huoneeseen ja ruvettiin pelleilemään mikrofonin kanssa :D Siiten juteltiin kaikesta, vähän syvällisemmistäkin asioista:) Ihana kun mulla rupee olemaan täällä kavereita joiden kanssa voin oikeesti jutella!

Eilen mut oli kutsuttu mun kaverin kirkon joihinkin talkoisiin..? Maalatiin nuottitelineitä ja mentiin sen jälkeen dairy queeniin jätsille. Söin ekaa kertaa Blizzardin joka on mun mielestä ihan sama asia kun jäätelö, mutta näille se on eri asia xD Mut hauskaa oli ja tutustuin taas uusiin ihmisiin!

Sit vähän vähemmän positiivista asiaa. Oon täällä koko ajan väsyneempi ja väsyneempi. Mä haluun saada uusia kavereita ja viettää niiden kanssa aikaa, mutta oon vaan niin väsynyt. Kuulostaako oudolta jos sanoo sosiaalisuus väsyttää? Siis kun täällä pitää olla koko aika äänessä, jos oot 10 s hiljaa nää rupee juttelee ja kyselemään jotain. Välillä mä vaan kaipaan omaa rauhaa ha hiljaisuutta.. Ja pari kertaa on tullu tilanne kun oon turhautunu niin paljon kun en pysty tarkalleen kertomaan mitä tarkotan, yleensä enkun kanssa ei oo ongelmaa mut välillä kun puhetta tulee joka suunnasta ja yritän saada selvää, niin tunnen itteni ihan idiootiks.. Läksyä tulee ihan kamalasti ja en oikeesti tiiä minne se "koulu on jenkeissä helppoa"katos.. Tänään oon päntänny ja tehny läksyjä 2 h ja ei oo valmista..Tuntuu tyhmältä valittaa kun mun asiat on kuitenki niin hyvin, mutta tältä musta vaan nyt tuntuu.

Mulla on uus filosofia. "Try everything once" Tällä tavalla oikeesti saa kavereita, pitää mennä kaikkeen mukaan! Jos sua ei kiinnostas pätkääkään lähtee jääkiekkopeliin tai kirkon nuorten iltaan mee silti! Siinä ei menetä mitään, jos on ihan kamalaa ei terttee mennä uuestaan, mutta parhaimmillaan saat uusia ihania kokemuksia, muistoja ja uusia tuttavuuksia! Tää on mun neuvo kaikillevaihtareille :D

Ens viikonloppu tulee olemaa aikas täysi! Mulla on uus area rep jonka tuun tapaamaan ja käyn varmaan sen kotona, sit meen kavereiden kaa mooliin (miten tää pitäs suomeks kirjottaa??), lauantaina siskon soccer-practise ja kirkolle sunnuntaina :D Maanantai on vapaa koska Labour day!! <3
♥:lla Laura



6 kommenttia:

  1. Mä oon kans miettiny et, mihihän toi koulu on Jenkeissä helppoa katos.

    VastaaPoista
  2. Oon nii ilonen sun puolesta ! <3
    Toivottavasti läksyt hellittää :)

    VastaaPoista
  3. millaista ruokaa siellä syödään? onko terveellistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aika epaterveellista xD Paljon pikaruokaa ja silleen, koulussaki sama juttu. Mut kotona mom tekee aika paljon ruokaa mika on hyva juttu :D

      Poista

Cheer me up with your comments <3