tiistai 21. tammikuuta 2014

"just keep swimming, just keep swimming.."

heätys-koulu-harkat-ruokaa-nukkumaan-herätys-koulu-ruokaa-nukkumaan-herätys-koulu...
Tolta näyttää mun elämä tällä hetkellä. Ei sillä että valittasin. Elän mun vaihtovuoden parhaimpia hetkiä just nyt, ja elämä menee oikein mallikkaasti. Mulla on ihana perhe ja upeet ystävät, oon siis erittäin onnellinen!

Meillä on uintiharkat joka päivä. Ajat vaihtelee: kahen viikon ajan ne on 3.30-5.30 p-m ja seuraavat kaks viikkoo 5.30-7.30 p.m. Koulu siis loppuu 2.40 p.  Early practise viikkoina lähen suoraan koulusta bussilla tai kaverin kyydillä harkkoihin koska ne on toisella puolella kaupunkia 25 min matkan päässä.

Harkat on mulle nyt aika rutiinia. Tosin muistan hyvin kun marraskuun alussa ekojen harkkojen aikoihin tuntu, et mä en selvii tästä. Ihan tosissaan tein kuolemaa kahen altaanmitan(25 yards) jälkeen. Nytten hormiharkoissa uidaan 25-40 jalkapallokenttää. Meiän valmentaja tykkää kertoa matkan jalkapallokentissä. Tänään oli aika normi harkat, tsoin hirveen usein ei tehä lihaskuntoo. Torstaina oottaa kisat ja lauantaina on sectionals. Apua!
Mut siis tän päivän harkat näyttii tältä(kaikki matkat on yards)

  • 300 swim, 300 kick
  • 4x200
  • 8x100
  • kaikki lajit(perhos, selkä, rinta ja vapaa)Aina kerrallaan25 yards ja sit lihaskuntoo(pushups,situps tai wallsits)ja sit uudelleen 32 kertaa
  • 8x25
  • 200 cooldown¨
Joskus sarjojen aikana tuntuu, et nyt kyllä riitti en jaksa enää, en pysty. Mut sit joku joukkueesta tsemppaa ja se antaa aina kummasti voimaa! :D Viimeksi kun uin kisoissa 100 butterfly, joka on ihan mielettömän raskas! Niin mun koko joukkue oli kannustamassa mua ja hurras et go Laura! Sit kun vihdoin opääsin loppuun asti niin sain ihan hurjat aplodit, tuntu niin mahtavalle! Rakastan mun joukkuetta niin paljon! 

Hassua, että enne jenkkeihin tuloa, en ois voinu kuvitellakaan uivani uintijoukkueessa! En koskaan tykänny kouluuinnista ja olin aina valittamassa siitä. Mun study hall teacher(sittemmin mun uintivalmentaja) joka päivä painosti mua liittymään joukkueeseen ja lopulta olin vaan, et mikä ettei! Se oli kyllä mun vaihdon yks parhaimmista päätöksistä, enkäkadu sitä hetkeäkään. Kaikki uudet vaihtarit huomio! Alottakaa joku urheiluharrastus vaihdossa!! Ei oomitään väliä, jos et oo harrastanu sitä ennen, kannattaa just kokeilla jotain uutta! Hrkat on usein päivittäin, ja siinä pakostikin tutustuu uusiin ihmisiin! Tää joukkue on mulle kuin perhe <3 







Enää kolme viikkoo jälellä näitten ihanien, hullujena hassujen kanssa. Tuun kaipaamaan tätä joukkuetta niin paljon, en tiiä mitä teen, sit kun yhtäkkiä ei tartteekaan mennä joka päivä harkkoihin, tulee tyhjiöolo!! Pitää ottaa loppuajasta kaikki irti!
-Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Cheer me up with your comments <3