torstai 2. tammikuuta 2014

the most interesting new year's eve

Muista blogeista ja instagramista on saanu katella kuvia ja lukea viilistä bileistä ja miten hurja meno kaikilla oli päällä kun vuos vaihtu. Mulla olikin sitten vähän erilaisempi uus vuos.Mutta varmasti sellainen, jonka muistaa aina.. Lähdettiin ajamaan siinäkolmen maissa Floridasta takasin Indinanaa, Evansvilleen. Matkaa on sellaset kivat 12 tuntia,, joten päätettiin etsiä siinä 10:n maissa hotelli. Raahattiin tavarat huoneisiin; Mulla ja Hannahilla oli oma huone ja mun hosstvanhemmat ja Ike jako huoneen.Ne huoneet oli vierekkäiset ja niitä yhdisti semmonen ovi, josta pystyit kävelemään suoraan siihen toisen huoneeseen. Me päätettiin sitten Hannahin kanssa pikasesti kävästä siinä toisessa huoneessa. Viiden minuutin päästä suuntasin takasin meiän huoneeseen, mutta se yhdistävä ovi ei auennutlaan. Juostiin sitten äkkiä sinne toiselle ovelle ja avattiin se avainkortilla.- Ja huomattiin että siinä oli sellanen riippulukon tapanen juttu, ettei päästykään sisään.

Siinä sitten oltiin 11.25 p.m. hotellin käytävässä kun oltiin lukittu ittemmen ulos. No mentiin respaan ja haettiin joku avaamaan se ovi sellasella kojeella. No ei onnistunut. Sitten se respantäti lähti hakemaan jonkun toisen kojeen ja arvaatte varmaan ettei se auennut silläkään. Tässä vaiheessa kello oli jotain 11.40 ja  olin jo ihan epätoivonen, koska halusin nauhottaa uudenvuoden lähtölaskennan ja mun kännykkä ja kaikkien muitten laitteet oli siinä huoneessa. Seuraavaksi mun hostisä rupes aukasemaan sitä ovea yhtä huonoin tuloksin ja lopulta hän ja respatäti rupes irrottamaan koko ovea, joka ei irronnut! Kello oli 11.55 ja saatiin älynväläys juosta autolle ja hakea Hannahin uus kone, jolla sitten saattiin kuvattua se pallon putoaminen NYC:istä... 

No ruvettiin katsomaan sitä videota, ja kas kumma se ei toiminut! Kaikki vaan toimi ihan mahtavasti! 12.30 Jotkut korjausmiehet ilemsty avaamaan sitäovea, ihan näreissään, koska heillä oli ollut jotkut partyt kesken xD 12.40 ovi vihdoin aukesi!( Mulla ja Hannahilla on hieno video, mikä kuvattiin uuen vuoden jälkeen ja laitan sen tänne kunhan saan sen näkymään)

Alotettiin sitten omat partyt Hannahin kanssa ja paremman bileruuan puutteessa jostiin hotellin respaan, pihistettiin banaani ja kaks omenaa ja juostiin takas ylös, ainakin alotettiin uus vuos terveellisesti haha :D KItattiin myös kahvia urakalla, koska ei haluttu nukahtaa kesken kaiken. Tulos: minä nukahin jo kahden aikoihin.. Mä en vaan pysty jotenkin valvomaan ikinä myöhään :D Aamulla en kuitenkaa ollu väsyny juurikaan, mutta taasen Ike ja Hannah, jotka oli valvonu myöhään oli ihan naatteja.Niitä sitten kivasti paparazzioin autossa kun raukat oli nukahtanut..

Huomenna alkaa uus lukukausi koulussa ja alotan sen vähän ristiriitasin mielin. Toisaalta kiva nähä kavereitä, kun en oo nähny ketään Floridan-matkan takia, mutta toisaalta ihan mielellään jatkaisin vielä lomailua. Toisin sanoen suuntaan  nukkumaan että olisin virkeänä hereillä 4:40! jes!

Oon onnellinen että nyt on vuosi 2014. Oon oottanu tätä ja samalla pelänny, koska tää tarkottaa, että mulla on auttamattomasti puolet mun vuodesta takana. Mutta toisaalta, puolet edessä. Mä oon tehny itelleni uudenvuodenlupauksen. Mä jätän kaiken turhan vertailun ja stressaamisen pois ja nautin mun lopusta vaihtovuodesta täysillä. En haluu katua sitten vanhana kiikkustuolissa, miten hukkasin ajan murehtimiseen. Siks aioinkin elää täysillä ja tehä mun vuodesta ihanan ikimuistoisen ja mun näköisen. Koska loppujen lopuks, täähän on mun vaihtovuosi Kaikilla vaihtareilla vuosi on erilainen, mutta ihan varmasti yhtä hyvä ja huippu! Oon vihdoin tajunnu, että oma asenne on se joka vaikuttaa siihen miten onnistunut tää kokemus on ja mä en aio tuhlata tyhmään murehtimiseen ja liikaan ajatteluun ja jossitteluun aikaa. This will be my year and I will make the most of it!

Make this year count 💕







Dear 2014, please be the best year ever! <3
Hyvää uutta vuotta ihanaiset! <3
-Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Cheer me up with your comments <3