sunnuntai 26. tammikuuta 2014

my saturday in pictures

Lauantai-aamulna heräsin siinä kasin paikkeilla. Menin suihkuun(johon melkeen nukahinxD), vaihoin uintikamppeet päälle, vässäsin hätäsen nutturakampauksen ja  napsasin selfien vessan peilistä. Ilman meikkiä totta kai, koska uimaanhan sitä oltiin menossa.

Matkalla alakertaan huomasin meiän kaks ihanaa kisua mun veljen huoneessa loikoilemassa. Ihanat hupsut Angel-James ja Jessie <3

Alakertaan päästyäni söin aamupalaks mun rutiinin mukasesti Special-K cereal ja kuppi kahvia!

Toinen pakollinen selfie. Näitä alkaa olla jo aikas paljon.. 11.20 Melissa(mun joukkuelainen) tuli mua hakemaan ja suunnatiin kohti Castle high schoolia, missä kisat oli.

Paikan päällä mun coach sitten sano, et koska et ollu perjantain harkoissa et saa uida tänään. En ois voinu olla turhautuneempi ja vihasempi tälle coachille, olin oottanu näitä kisoja niin pitkään. 400m viestistä meiän ois pitäny saada mitalikin :/ Kaiken lisäks mun yks paras kaveri Jessica sai mun osuuden viestissä uitavaks..

No olin sitten meetissa kuus tuntia vaan tsempparina ja otin ennätyksellisen määrän kuvia. Jack, Isaac ja minä :D Niin jotkut sai mitalit ja jotkut ei...

Meetin jälkeen vaihoin pikapikaa vaatteet cheeruniformuun kun oli peli tiedossa seuraavan 20 min sisällä! Just kun olin lähössä niin Jessica ojentaa sen saaman mitalin mulle ja sanoo et se on nyt mun kun mä sen oikeesti ansaitsen. Oli siinä kyyneleet lähellä, oon niin onnellinen kun mulla on tällasia ystäviä <3

Uinnin jälkeen suuntasinkin pikapikaa koululle, jossa mulla oli tiedossa cheergame!Saavuin vähän myöhässä ja peli meni vähän säheltäessä tällä kertaa, mutta ei se lopulta mitään haitannut!
Meiän korisjoukkueella oli kaks peliä joista molemmista otettiin murskavoitto! Lisäks meillä oli homecoming king queen palkitseminen, ja mun kaveri Allie voitti!
Emily(uintijoukkueesta) ja minä student sectionissa!
 Mun seniorkuva on tuol seinällä. Se on tosta ryhmäkuvasta heti vasemmalla!

Allie you are so beautiful, I'm so happy that you won!
Kotona ysin paikkeilla! Just menossa nukkumaan onnistuneen päivän jälkeen <3

Tälläseltä näyttää mun aika perus lauantai! Eli aikas kiireista eikä juurikaan vapaa-aikaa, mut en valita superkiva päivä taas takana :D
-Laura-
ps tuli vähän ongelmia(lue:raivostuin menetin hermoni totaalisesti)flickrn kanssa niin nää kuvat on nyt mitä on :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Cheer me up with your comments <3