torstai 18. heinäkuuta 2013

I think I think too much

Kävin eilen ostamassa taas jotain tarpeellisia tavaroita vaihtoon ja aattelin että laitanpa päälle YFU-hupparin (saatiin ne joku aika sitten) kun en oo sitä hirveesti käyttäny. No olin site se päällä vaatekaupassa ja joku tyttö yhtäkkiä tuli juttelemaan mulle. Se oli vaan et Hei, tiiän etä et tunne mua tai mitään, mutta huomasin vaan ton sun YFU-hupparin. Sit se kysy et oonko nyt lähössä vaihtoon ja se kerto et se oli ite tullu kesäkuussa pois. Eli YFU:n vaihtari vuosmallia 12-13!

No juteltiin siinä sitte ja kävi ilmi, että ollaan samasta koulustakin :) Sitten lopulta se sano että kysy miun koko nimen, että voi pyytää mua facebookissa kaveriks, jotta voin kysellä kaikkea. Oli tosi hauska tavata vanha vaihtari ja varsinkinkun se oli niin ilonen, pirtee ja sosiaalinen.. ja tosi jenkkimäinen xD Ei suomalaiset yleensä vaan tule juttelemaan tuntemattomille, joten tää oli aika ihana :D

Tein eilen suurinpiirtein koepakkauksen ja huomaan, et mulle tulee iso ongelma sen kanssa xD Onneks käytiin ostamassa eilen jättijättilaukku käsimatkatavaraks ja sinne mahtuu kyllä tavaraa :D

Voi kauheeta 18 päivää jälellä...
Justhan mä vasta hain vaihtariksi ja nyt on lähtö ihan käsillä..
Miten tää aika onki menny näi nopsaan, ois vaikka mitä tehtävää ennen lähtöä. Nyt oon yrittäny nähä kavereita ja viettää aikaa perheen kanssa, mutta pakkaaminen yms. ei jaksas oikeen kiinnostaa.

Oon miettiny koko ajan et miks oikeen oon lähössä, miks haluun jättää kaikki tänne.. siis totta kai ootan kovasti lähtöä ja mun hostit on aivan ihania <3 Mutta mua on alkanu pelottaa. Rettarit on sanonu, että vaikka ei tekis erityisesti mitään niin väsyttää vaan koko ajan, puhuminen englanniks ja uusien asioiden vyöry on niin valtava, että menee vaan sekasin. Tätä mä pelkään, että nukun siellä vaan 24/7 ja en jaksa tehhä mitään? Mitä jos en viihdy siellä tai tulee kauhea koti-ikävä? So much to do so little time! En varmaan kuitenkaan oo ainut joka tälleen miettii.?

      


                 


          Tumblr


          to think | via Tumblr
♥:lla Laura

12 kommenttia:

  1. En ookaa ite aatellu tota et siellä voi tosiaa väsyttää ku tulee niin isoja muutoksia ja just se englannin puhuminen jne :o En osaa oikee muutenkaa oikein käsittää vaihtoolähtöä enkä siksi stressaakaan mistään :D mieki muuten tein yks päivä koepakkauksen ja yllätyin, että ei mulla tulekaan mitään hätää vaatteiden osalta! Ns. pakollisiin vaatteisiin ilman kenkiä meni 10kg siis laukun paino mukaan ottaen.

    Mut koita nyt nauttii Suomi ajasta ja olla stressaamatta liikaa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miulla se laukku ihan pursuaa ja tuliaiset vie aikas paljon tilaa, ehkä pitäs vähän karsia..:D

      Yfu valmennuksessa meille painotettiin just, että ekat viikot vaan väsyttää ihan kauheesti, ja se siihen pitää varautua..

      Kyl mie yritän olla stressaamatta mutta se on hiukan hankalaa xD

      Poista
  2. Mieki näin siut eilen iso myyssä YFU huppari päällä :D Oon siis iteki lähössä vaihtoon Jenkkeihin nytte elokuussa YFU:n kautta, mut ei siellä leirillä oltu samoissa porukoissa, mut muistan siut kuitenki silleen kasvoista :)ja joo muaki on alkanu pelottaa just toi jos oon hirmu väsyny ku tulee nii paljon uutta ja pitää puhua englantia ja sit kuitenki pitäis jaksaa olla ilonen ja aktiivinen yms. Ja myös se et jos en viihykkään siellä yhtään tai en saa kavereita. Joten et oo kyllä ainut jolla on tommosia fiiliksiä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minne päin sie oot lähössä ja ootko siis joensuulainen, missä koulussa sie oot? Aikas hauska sattuma, en tiennykkään et täällä on muita yfulaisia!! :D

      Poista
    2. Oho unohin tosiaan sanoo, että en enää asu Joensuussa et muutettiin sieltä (taino tarkemmin ottaen Enosta) Keski-Suomeen kun olin 10 vuotta. Mut miun paras kaveri asuu siellä nii sen takia käyn siellä aika useesti :) Sori tää sekaannus :D Nii ja meen New Yorkin osavaltioon!

      Poista
    3. Aijjaa no kuiteski oot YFU-vaihtari :D Kumpana lähtöpäivänä lähet? :)

      Poista
    4. Nii :D Lähen vasta sillo 27.8 :)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. 18 päivää!!!! APUA!! Ihan sama fiilis ton kans et vastahan mä hain vaihtoo, vastahan mietin et siihen on vielä vuos ja se ku iloitsin, että 50 päivää enää.. hui

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä kaikki on ihan kesken apua!! Kivaa kun meillä on sama lähtöpäivä! :DD

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Tiiän <3 no oot siekin ihan siedettävä kökkö <3

      Poista

Cheer me up with your comments <3